In Paris, where he wields his money scams, Alex has an unexpected encounter with two girls: Fred, who’s nothing to do with his world and who he falls for straight away, and Sylvia – sweet, but lonely, Sylvia.
To test Alex, Fred devises a curious game of seduction. Like a character out of a Marivaux play, she toys with setting up delightful obstacles necessary to Love’s flourishing: Sylvia must seduce Alex, and Alex, must in turn, truly desire Sylvia. But Fred gets caught in her own trap. She falls head over heels in love with Alex. However, he no longer knows who to choose, all the more so now that Sylvia is falling in love with him, too.
During an eventful night of confusion and intrigue, crazy laughter and tears, our threesome come to realize that what really draws them together is an emotional bond: true love.