Seven young people set out on a dream cruise won through the Internet. The warm and convivial atmosphere darkens and the adventure becomes a nightmare when they find themselves lost and alone at sea. Unexpected events then throw them into a panic and a situation of increasing fear. Despite mounting psychosis, the group tries to stick together so as to survive. They must struggle together and not be undone by doubt and suspicion.