In the Hôtel du Paradis, a refuge where all the neglected of the world can find solidarity and support, the paths of two people cross: Paul, 50 years old, at the end of his rope, who only gets to see his children two weekends a month, and Marie, 35 years old, who returns fifteen years later, bearing a secret...