After a year of release on parole, Anne Verrier, 25, with 7 years of prison behind her, is free. Imprisoned for murder, she was a minor when she went in. She may now be out and recently reintegrated into society, but her past still dogs her. Her one aim is to find the father of the person she killed. To do so, she must reach a remote village in the Alps. A bitter duel ensues. Redeemed by this difficult encounter, they will finally be liberated from the respective cages in which they’ve been imprisoned.