Thierry suggests that Karine get in his car parked in a suburban car park. They're not getting on well. In attempt to make up, Thierry offers Karine a pendant which is engraved with words of love. Unexpectedly, Karine takes the sentence the wrong way. The reconciliation becomes a misunderstanding and develops into an argument.