Paul and Vic get ready to go on vacation in the West Indies and, to mark the occasion, they have a drink in a cosy bar. During their discussion, Paul learns that a few years earlier Vic had appeared in a “naughty” video with Bobby, his ex. Very upset by the news, Paul decides to delay their departure. To make good, Vic decides to get the video back from Bobby.