Isabelle, a young trainee nurse, is on section in a hospital where her cousin, Véronique, works. One night, she crosses paths with Doctor Philipp in the corridors of the large hospital. She suddenly feels dizzy and faints in his arms. The dizzy spells continue in the days that follow and Isabelle grows ever more intrigued by the doctor who seems to haunt the hospital, by day and by night. He also seems to be rather too concerned about her wellbeing.