A beautiful Brazilian transsexual begins a life-changing transformation while being held captive by an obsessed man. Once blinded and left for dead by her disappointed admirer, Tiresia is taken in by a rural family and cared for by a teenage girl. In physical limbo between man and woman, Tiresia realizes she has the gift of premonition. Village locals are amazed and moved, but the Church is skeptical and suspicious ... From the director of "The Pornographer."