It is almost impossible to summarise the plot of Autumn, as every incident in this complex scenario hinges on something from the past or relates to a twist yet to come. Three childhood friends, two boys and a girl, find themselves reunited in adulthood, all of them pursuing criminal careers. In fact, everyone in the film is a felon of some sort, hired killers mostly, with the occasional explosives purveyor, rapist or mob boss turning up. Love and death inextricably intertwine in this blacker-than-noir thriller.