Samuel comes back to his hometown for a business trip having not return since leaving for college, almost thirty years ago. On his way to an important meeting, he gets knocked over by a car, driven by a young man. It seems like a harmless accident and Samuel decides to take some rest in a park. Memories from his youth come rushing back as thie night falls and the consequences of the accident slowly emerge.