As a juror at Jacques Viguier’s trial, Nora is convinced that he did not kill his wife. This intuition quickly becomes an obsession. She persuades the most famous lawyer in the country to defend him. Together they start a compulsive ght to prove his innocence against all odds. That quest has a price they might not be ready to pay.