At war's end, a nobleman lodges six orphans at his homestead. A new child arrives. Rebellious, he often heads out alone on expeditions across the countryside. May 10, 1981, a man arrives in the village of Croix Brunière. Thirty years earlier, the orphans had mysteriously disappeared.