Syriak, Justin and David meet by chance in front of a map of Paris in Austerlitz station. Justin’s just got out of jail. David has come to Paris to be hospitalized, and Syriak has just been kicked out by his wife. They share nothing in common, apart from their distress and three identical suitcases. When David faints and the suitcases are accidentally exchanged, their fates are inextricably linked. For David, Paris resembles a human brain, and Montmartre is situated exactly where his brain tumor is. If integrity is a virtue of the human soul, and if the latter is lodged in the brain, which is the same shape as Paris, what’s more natural than a journey through the city to get to know oneself and nourish one’s inner being?