Yvan is forty years old. His existence veers in a whole new direction the day he encounters a young stranger who has had a fatal fall into his house’s yard. Yvan lives alone in the country and finds himself with a man’s corpse, about whom he knows absolutely nothing. Overcome by events, he starts to accumulate a series of incoherent, irrational actions until the situation slowly becomes irreversible.