Marc returns in the apartment where he lived a chaotic love affair with Anna. The young woman committed suicide after their separation. The apartment is henceforth lived in by a couple who contacted Marc so that can collect Anna's affairs. But in this still too empty apartment, in this singular and dark atmosphere to which the new tenants are not foreign, everything reminds Marc of the presence of the dead woman.