Our identity is a piece of clothing whose seams have been shaped by our childhoods. Between the ages of 7 and 20, Thomas has been searching for his birth mother, Julie. Unbeknownst to his adoptive parents, he encounters this woman who abandoned him when he was 4 years old and begins a double life alongside her. But, as the saying goes, "he who has two houses loses his mind."