When his father dies, Clément returns to the town where he was born. A question over an unpaid debt plunges him into his late father’s affairs that he had not been closely involved with these past years. He discovers signs of a past that he was blind to, and becomes aware of his own absence. As he attempts to piece together the puzzle of his father’s past, Clément gets a little lost along the way.