This evening, is an evening with a match and not whatever, the FC Tours receives the Paris Saint-Germain in the French Cup. Olivier has to go and get Laurent, then Eric. Only he is late, very late. And then the tickets, he has not bought them. He forgot, not really the time, not really the envy.