Moroccan nationals returning from holidays at home, in Morocco, by their families, go back to work to Reggio di Calabria in Italy, on board of a crowded bus. Nabil, the youngest of them, takes advantage of a short pause on rest area to leave his fellow travellers and try to break with their eternal migration.