Ana is about to turn 30. Her life is split between her handball team and the pet shop left to her by her dead mother. During a handball match she falls victim to an act of violence committed by an opponent. As a result of her injury, Ana’s life imperceptibly changes course. Her perceptions change, and her convalescence allows her to begin to imagine a new life.