Andrea, a drifter, lives an insecure life on the shores of the Garonne. On the verge of sinking for good, he comes back to life one last time, to live a love dream with two women he fiercely desires. With tenderness they accompany him in his last journey, over the water, towards the ocean, towards the unknown.