Tunis in the summer of 2010, a few months before the Arab Spring. Eighteen-year-old Farah passes her Baccalaureat exam and her family already imagines her future career as a doctor. But Farah doesn't see things in quite the same way.
She sings in an activist rock group. She discovers love and her city at night, thrills to its energy, against her mother's wishes. Hayet, her mother, knows Tunisia and its restrictions.