For Manon, she does not really care who Luciano was. After all, does she not also makes-up wild stories? No, what really mattered to Manon in this meeting, has been to let go to the simple magic of the moment. Even if Luciano was the devil in person she still would have allowed herself to be tempted. And the night to become wonderful.