Hannah and Natan our two anit-heros with anti-powers. Natan raises an arm? Boum! Lightening strickes him. Hannah loves something or someone? Bam! Right awat loads of waterfalls on them.Their meeting up will be either a double catastrophe or the greastest chance of their lives?