In the storeroom of the bakery where she works, twenty-seven-year-old Luna dreams of a Prince Charming and a life in a castle. On the same day, she will cross paths with a trash can full of dollar notes and a young man who stutters. What do we do with our childhood dreams when we are nearly thirty years old?