Camille, a young idealistic photojournalist, goes to the Central African Republic to cover the civil war that is brewing up. What she sees there will change her destiny forever.
A rare look at the profession of photojournalism, Camille is a sensitive and powerful portrait of a determined young woman, embodied by the striking and moving actor Nina Meurisse.