An actress will play Barbara, the French singer. The shoot will soon start. The actress works on her character, her voice, the songs, scores, the gestures, knitting, scenes she has to learn, things are going okay, there's progress, development, she is even overwhelmed. The film director also works, through his encounters, through archives, music, he let's himself be submerged, overwhelmed like the actress, by the actress.