A broke and talentless real estate agent with a deadbeat father and ex-husband, Olivier inherits a dilapidated building in the heart of Paris upon his mother’s death. With his father—who is struggling to cope with his wife’s passing—dominating the situation, Olivier tries to take possession of his inheritance, but he hasn’t counted on the presence of a tenant who has no intention of leaving.