A group of 40-something guys, all on the verge of a mid-life crisis, decide to form their local pool’s first ever synchronized swimming team – for men. Braving the skepticism and ridicule of those around them, and trained by a fallen champion trying to pull herself together, the group set out on an unlikely adventure, and on the way will rediscover a little self-esteem and a lot about themselves and each other.