Victoria Spick, a criminal defense attorney on the verge of an emotional breakdown goes to a wedding where she runs into her old friend Vincent and Sam, a one-time dealer she had successfully represented. The next day, Vincent is accused by his girlfriend of attempted murder. The only witness is the victim’s dog. Victoria reluctantly agrees to defend him, and at the same time hires Sam as her nanny. Her life is about to take a devastating turn.
Sexy, ordinary, triumphant, defeated, [Virginie Efira] succeeds in turning her character into a modern day super-heroine.
Pretty much the closest thing French cinema will produce to a Hollywood-style romantic comedy.
A witty romantic comedy about a lawyer who's trying to balance work, motherhood, and dating.