Alice Lantins is 38 years old. She's beautiful, ambitious, and her impeccable professional conscience makes her neglect her private life. In short, she has everything to become the next editor-in-chief of Rebelle magazine - everything except for her uptight image. But when the young and charming Balthazar, barely 20 years old, crosses Alice's path, her colleagues' attitudes inexplicably change. Realizing that she holds the key to her promotion, Alice stages the comedy of an improbable idyll.
Le Nouvel Observateur : "Delightfully comical, tender without being soppy, [the film] is a prime example of a successful romantic comedy in the French style."
Première: "It Boy stands out from its competitors by its polished formal aspects and by the total charm of its two leads. (...) Their chemistry truly lights up the screen."