In Dinard, in the summer holidays, Gaspard is waiting for Léna. He meets Margot, an ethnology student who waits on tables in a restaurant to make a little cash. One evening, she takes him to a party where he meets Solène. Léna at last arrives in Dinard... Is Gaspard's heart really torn between the three of them ?