Juliette is 15 and has very strong opinions about all sorts of things, including life in general. She has a 14-year-old friend, Thomas, with whom she chooses to have a platonic relationship so as to avoid the banality of conventional relationships. Thomas's father Willy wishes to reconnect with his son. Thomas agrees to go on vacation with him, but only if Juliette comes along. Since Willy is attracted to Juliette, he sees no harm in accepting...