I’m an actor. Officially, I’m 28 years old (but, in reality, I’m 32 – in this line of work you must never grow old!).
I think I’m a talented actor, but I’m plagued by the handicap of being blonde and rather sexy. As these attributes stand out more than my talent, I’m offered pretty dull roles, or parts in dumb sitcoms. In short, I’ve yet to get the chance to prove myself.
For a while now, I‚ve been vaguely in love with a writer who offered me his personally autographed book, but since it’s a massive tome and it’s all about philosophy, I stopped reading at page 9 and told him that I’d finish it sometime soon.
In the meantime, I spend my time in nightclubs and occasionally go to church just to keep up an average attendence. But you’re about to find out more!