In the seventies, Bruno Caprice achieved fleeting success with "When You Go Away," his first and only 45. Now forgotten, he earns a living as a receptionist in a swank Parisian hotel. He has recently broken up with his girlfriend and has got the blues. But an unexpected phone call changes his life's trajectory. A rich Lebanese industrialist offers him a job of coming to sing in Beirut., for in Lebanon, everyone is still humming his song.