If Paris is the city of lovers, it is also that of... exes! Antoine no longer dares to become involved with anyone, Didier regrets breaking up with his ex-wife, Laurent is obliged to celebrate the marriage of his ex, Julie, Serge is hassled by Lise, his current girlfriend's ex, while Greg finds consolation with his ex's dog! So many characters whose lives become mixed up in delightful disorder and who may just fall in love all over again! But with whom? Whether we're obsessed about them, or we love hating them, deep down, it is difficult to forget our exes!