It’s the story of Claude Mendelbaum, a doleful kind of guy with a rather un-sexy job and a mother who is losing her mind. He’s warm-hearted and timid, a bit heavy-set. And he works in a supermarket. In short, he’s the kind of guy that women pass by. Thus he’s alone, and has been so for two years now.