Ideally, a love story should last for life… But this is often not the case. Does this indicate that men and women are meant to fall in love several times over? Why do people tire of each other? What events lead to a break-up? If they could be identified, could we then eradicate them? Four stories delve, by way of personal accounts and illustration, into relationships that went astray before they should have. Men and women of different ages and social conditions recount their stories. Four couples, four break-ups, four attempts at an explanation – combined with the ambitious aim to amuse!