Franck lives a boring life. One day, he finds and old watch in the street. The next day, he sees posters down his street offering a reward for the lost watch. Celine, his work colleague, tells him to consider the offer. Surprisingly, the owner of the watch agrees to pay a big reward. Franck starts to wonder about the real value of the watch...