Emmanuelle, a young police captain, has been totally focussed on an investigation into a prostitution racket for several months. She is sent out on a new case involving suicide lovers who all share the same similarities: the victims are young women suffering from anorexia which leads them to take their own lives in atrocious conditions. Their method of death refers to the legend of Tristan and Isolde. The investigation will lead Emmanuelle down paths in her life that she should never have embarked upon and into buried parts of herself that will drag her into a hell from which there is no escape.