In an isolated village, Félix, a painter with an enigmatic past, tries to become integrated into the rural life which he badly knows. From the earth, are born rivalries which raise against him André, a farmer avid to develop. Not long after another altercation between the two men, André is found dead, murdered. Quickly, the investigators turn to Félix who decides to leave the village on foot. He finds refuge in the forest. A manhunt then begins.