Whereas the last preparations for the party of the grape harvest make good progress, the corpse of a woman is discovered in the surrounding forest. For the children, it is the new game which begins. For Claire, a single woman who lives in the area, there is no reason to worry and she does not intend to modify her habits. Until the night closes in on her and obliges her to face her fears.