Andreas lives peacefully with his wife Hélène and their daughter Laura. Then, one winter evening, Inès, who Andreas hasn't seen for seventeen years, comes knocking at his door. Although this surprise visit upsets the family harmony, we slowly learn that the young woman has come to settle scores and confront a painful past.