It is the autumn. On a bed song sung by a child, a man short of breath stops filling a hole in a place which looks like in a kind of clearing. This father of a seven-year-old girl loses brutally the hope to get back his wife who left him for another woman. His daughter escapes from him, he loses control of his life. But up to what point?