A car stops near an isolated house. A woman comes down holding an object in her hand. Inside, a squatted woman who recognizes her. The woman by the door holds out abruptly her hand and hits the other with a bat. She falls to the ground, unconscious. The woman wakes her and attaches her to a chair. From there is going to begin a psychological and physical confrontation the outcome of which will be dramatic.