Louise, a young domestic of about twenty years, is going to become through Jean's eyes, master of the place, a desirable woman. For the wife of Jean, Madeleine, Louise represents the beauty and the youth which has left her. The movie reveals how, with regard to their age and to their sex, three characters live their sensualism and their desire in the contact of the others.