In Peking, during an English lesson in the Faculty, A-Dong plays the clown and gets noticed by the charming Mia. At once under the devastating charm of a smile full of promises, he decides to get to know better the girl. But the next days, while he is invaded by lightnings of a burning passion, she seems less and less approachable.