As every evening, Célia, the beautiful latino , spills out her conjugal misfortunes in the friendly ear of Miles, a former percussionist who has become barman after an accident. But tonight, the general strike is going to place Bill, an American biker, between these two lost souls. Some notes of rock and salsa are then going to change the procedure.