Singers comediennes of our period, Adeline and Éva resume successes of the fifties in the music hall Chez Colette. The one plays Marylin Monroe, the other Rita Hayworth. On the occasion of a representation of their show 50's Glamour, emblem of an innate and assumed glamour, the desires and the frustrations of the artists are going to become entangled, forming an interlacing of desires, one between desires. 2012 is the fiftieth anniversary of the death of Marylin Monroe, the opportunity also to pay her tribute.