Jean the piano player introduces Georgia, a new, promising singer, to a handsome young-man in a Paris' night-club. From contact to contract, Georgia is soon traveling to Hong Kong with Mitzi, another cabaret artist, the pianist and the man with whom she is flirting. In their first night out, the girls watch a man being attacked and abducted by a pair of local thugs. Next thing, they are reading about the man's death in the papers, and are being hunted by the criminals. Georgia and Mitzi will then learn that their companions are not exactly a typical piano player and businessman. Suspition leads the girls to fight each other, but they'll unite for survival in a seedy environment.